Translate

8/08/2013

<Արի տուն> ծրագրի 6-րդ փուլի մասնակիցներ



17-ամյա Կառլա Սարգիսը և Գոհար Ալաբյանը Հայաստան են եկել Լիբանանից: Կառլան առաջին անգամ է Հայաստանում, իսկ Գոհարը 2 ամիս առաջ ընտանիքի հետ միասին տեղափոխվել է Հայաստան՝ մշտական բնակության:
Լիբանանի հայկական դպրոցում սովորել են արևմտահայերեն գրել, կարդալ, հայրենասիրական երգեր: Այստեղ նեղվում են միայն մի բանից, որ արևելահայերենին լավ չեն տիրապետում,  և կցանկանային արևելահայերեն լավ իմանալ:
Կառլա Սարգիսը փաստաբան է ցանկանում դառնալ, իսկ Գոհար Ալաբյանը Հայաստանում պատրաստվում է սովորել խոհարարություն:
Այստեղ նոր ընկերներ են ձեռք բերել, սակայն այստեղի պատանիների ազատությունը միանգամայն տարբեր է լիբանանահայ պատանիների՝ ազատության մասին պատկերացումներից: «Արի տուն»  ծրագրի շրջանակներում այցելած վայրերից Կառլային ամենից շատ դուր է եկել Սարդարապատը: Նրանք երկուսն էլ սիրահարվել են իրենց հայրենիքին, նրա  բնությանը, օդ ու ջրին…
Կոլյան, Մարիամը և Մարգարիտան եղբայր-քույրեր են: Կոլյան և Մարիամը առաջին անգամ են Հայաստանում, իսկ իրենց ավագ քույրը՝ Մարգարիտան, 4-րդ անգամ է հայրենիք այցելում:
Նրանք Աշտարակի ձորն են ամենից շատ հավանել: Այստեղ տատիկի տանն են հյուրընկալվել: Շատ ուրախ են, որ տատիկի խորհրդով մասնակցել են «Արի տուն» ծրագրին, և այժմ գտնվում են Հայաստանում: Երեխաները հիանալի օրեր են անցկացնում՝ տեսարժան վայրեր այցելելով, իրենց հասակակից հայաստանաբնակ և աշխարհի տարբեր ծայրերից ժամանած հայ պատանիների հետ շփվելով: Եվ ամենակարևորը՝  արդեն սովորել են հայերեն տառերը…

Մաղինե Զիքյանը Հայաստան է եկել Ֆրանսիայի Մարսել քաղաքից: Վերջին անգամ 9 տարի առաջ է եղել Հայաստանում: Հյուրընկալվել է հարազատների տանը: Հայաստանից ստացած իր տպավորություններով նա կիսվել է «Հայերն այսօրի» թղթակցի հետ:
«Այստեղ շատ ընկերասեր են, շատ ավելի ջերմ, քան Ֆրանսիայում: Ֆրանսիայում սառն են մարդիկ, այնտեղ փողոցները ավելի աղտոտ են, քան Հայաստանում: Ես սիրում եմ Հայաստանը, բայց կցանկանայի հետագայում Իսպանիայում բնակվել, Հայաստանում չեմ կարող…
Հայաստանում ինձ դուր չի գալիս, թե ինչպես են ավտոմեքենաներ վարում…»:
Մաղինեն մասնագիտությամբ կոսմետոլոգ է, և երբ վերադառնա Ֆրանսիա, կաշխատի իր մասնագիտությամբ:
Մարիամ Նազարյան
«Արի տուն» ծրագրի մասնակիցները սիրահարվել են իրենց հայրենիքին, նրա բնությանը, օդ ու ջրին…
«Արի տուն» ծրագրի մասնակից. «Այստեղ շատ ընկերասեր են»


8/07/2013

Հայաստանում առկա խնդիրները

Հայաստանում առկա խնդիրները ամենատարբեր բնույթի են, և հաճախ անլուծելի են թվում, սակայն կփորձենք առաջարկել այդ խնդիրների համար լուծումներ:
Ամենաառաջին և կարևոր խնդիրը ՀՀ աշխատաշուկան է: Եվ երկրորդը, որը բխում է առաջինից, երիտասարդների ուժերը օգտագործելու, չվարձատրելու և այլն, որի հիմնական պատճառը ոչ ֆորմալ տնտեսությունների առկայությունն է:
Աշխատանքի շուկայում խնդիրները շատ են: Գիտենք, որ տարիներ շարունակ, գնալով էլ ավելի է մեծանում <ուղեղների հոսք> շարժումը՝ Հայաստանից դեպի արտասահմանյան երկրներ: Եվ քանի դեռ կա այսպիսի երևույթ, ակնհայտ է, որ աշխատաշուկան կորցնում է իր լավագույն աշխատանք առաջարկողներին:
Ես կարող եմ ասել <գիտելիք> կապիտալի արտահոսք ունենք...
Հայաստանում ընկերությունները պատկանում են մի քանի անձանց, գործում են հիանալի օրենքներ, որոնք միայն մեզ համար են գործում, չկան միջազգային ստանդարտներին համապատասխանող ընկերություններ, կամ շատ քիչ են:
Ինչ վերաբերվում է ոչ ֆորմալ տնտեսություններին, ապա շատ երկրներում առկա է այս խնդիրը: Շատերն ասում են, որ այն բացասական երևույթ է, շատերը՝ հակառակը: 
Մի քանի տնտեսագետներ ասում են, որ դա օգուտ է տվյալ պետությանը, քանի որ եթե նա գրանցի իր գործունեությունը, շահույթ չի ունենա, և այն այլևս չի գործի, իսկ դա վնաս է և՛ աշխատողին, և՛ տնօրենին: 
Շատերը այլ կարծիքի են՝ ոչ ֆորմալ տնտեսությունները լուրջ վնաս են հասցնում պետությանը՝ պետբյուջեին:
Իմ առաջարկը ընկերությունների մասով այն է, որ յուրաքանչյուր ընկերություն, լինի մեծ թե փոքր, պետք է ունենա իրեն հատուկ և բնորոշ դիզայն, աշխատողների համար նախատեսված հատուկ հագուստներ՝ ընկերության լոգոներով: Ճիշտ է, գուցե այս ամենը լրացուցիչ ծախսերի հետ է կապված, այնուամենայնիվ շատ հաճելի է և միաժամանակ ճիշտ մարքեթինգային քայլ է: Ճապոնիայի մարքեթինգային ռազմավարությունը կցանկանայի, որ Հայաստանում էլ կիրառվեր...
Իսկ գրանցված աշխատող լինել թե չգրանցված, դա յուրաքանչյուր անհատի որոշումն է, ինքը պետք է գիտակցի այդ ամենի առավելություններն ու թերությունները...
Հ. Գ. Չգրանցված աշխատելը նաև մարդու ոչ տեղեկացվածությունից է գալիս... :) ինչ էլ լինի պահանջեք, որ ձեզ գրանցեն

Մարիամ Նազարյան

8/06/2013

Ո՞վ է առաջնորդը

Երկու կարևոր հատկանիշ, որոնք պետք է ունենա առաջնորդը.
- Եղե՛ք լավագույն գաղափարի հեղինակ, ինչը կօգնի ձեզ լինել առաջնորդ
- Եղե՛ք առաջնորդ, բայց ոչ հրամայող:
Առաջնորդը պետք է տարբերվի իր գաղափարներով բոլորից:
Հենց դա է առաջնորդի առաջին հատկանիշը:
Այսինքն՝ առաջնորդ նշանակում է լինել թիմի առջևից գնացող, հասարակությանը առաջնորդող:
Առաջնորդ կարելի է լինել տարբեր բնագավառներում: Առաջնորդ կարող եք լինել ընկերների շրջապատում, ուսումնական հաստատությունում, ընտանիքում և, իհարկե, առաջնորդ կարելի է լինել,  և որը ամենակարևորն է, բիզնեսի ոլորտում:
Առաջնորդությունը ես այսպես կնկարագրեմ:
Օրինակ՝ դասարանում առաջնորդներին կարելի է բաժանել մի քանի խմբի.
- Աշակերտներ, որոնք աչքի են ընկնում իրենց վառ անհատականությամբ, խելացիությամբ, բացառիկ ընդունակություններով: Հետևաբար այսպիսի աշակերտները ունեն առաջնորդի կարգավիճակ....
- Աշակերտներ, որոնց աչքի են ընկնում իրենց համարձակությամբ, գեղեցիկ տեսքով, բայց ոչ այնքան խելացիությամբ: Հետևաբար այսպիսի աշակերտները նույնպես առաջնորդներ են իրենց տեսակով, սակայն, միանգամայն, այլ տեսանկյունից:
Ընտանիքում նույնպես կան առաջնորդներ: 
Տեսե՛ք, թե՛ ընտանիքում, թե՛ ընկերության մեջ, ինչպես և ես, այնպես էլ շատ շատերը ցանկանում են լինել առաջնորդ:
Բայց այստեղ ես տեսնում մի բան, որը ինձ դուր չի գալիս: Դա այն է, որ պետք է լինել առաջնորդ, բայց ոչ հրամայող:
Եթե ցանկանում եք առաջնորդ լինել, առաջնորդել, ուղորդել մարդկանց, անհատներին, պետք է ձեզ հավասար իրավունքներ վերապահեք, և երբեք մարդկանց միայն ձեր տեսանկյունից չնայեք: Այնպես առաջնորդել, որ այդ ամենը չվերածվի սեփական անձը հայտնի դարձնելու զուտ միտում:
Առաջնորդներ, իրոք, դառնում են ժամանակի ընթացքում, միմիայն, առաջին հերթին, մարդկանց ներաշխարհին լավ ծանոթ լինելու դեպքում:
Չի կարելի ձեր առաջնորդի գաղափարները ստիպել, որպեսզի անհատները  այն ընդունեն: Ոչ-ոքի հաճելի չէ լինել կամակատարի կարգավիճակում և ձեզ տեսնել առաջնորդողի դերում:

Մարիամ Նազարյան

comment