Translate

6/23/2013

Հաջողության 5 ոսկե կանոն


Հաջողությունը դա խաղ է. որքան շատ ես խաղում, այնքան շատ ես հաղթում, որքան շատ ես հաղթում, այնքան քո խաղը հաջողություն է ունենում:
Եկե'ք այն ցանցային մարքեթինգի օրինակով ասենք. որքան շատ մարդկանց կառաջարկեք միանալ ձեր ծրագրին, այնքան շատ անդամներ կունենաք ձեր խմբում: Որքան շատ դուք կառաջարկեք միանալ ձեզ, այնքան լավ կսովորեք խնդրել:
Կանոն 1. Սա ամենակարևոր կանոնն է: Շփվեք յուրաքանչյուրի հետ, ով կանգ կառնի և կլսի ձեզ: Եթե դուք սկսեք ասել ինքներդ ձեզ, որ նա շատ երիտասարդ է… նա շատ ծեր է….նա շատ հարուստ է …. Նա շատ աղքատ է… նա շատ խելացի է……, ապա դա կլինի առաջին սխալը , որ դուք թույլ կտաք: Ձեր բիզնեսի սկզբնական փուլում անհրաժեշտ է, որպեսզի շփվեք բոլորի հետ: Դուք կհասնեք հաջողության, եթե շփվեք որքան հնարավոր է շատ մարդկանց հետ: Դուք ձեր բիզնեսում խնդիր չեք ունենա, որը չեք կարող լուծել ակտիվ շփման միջոցով: Զրուցեք բոլորի հետ, սա է առաջին կանոնը:
Կանոն 2. Հանդիպեք մեծ թվով մարդկանց հետ:
Շարունակեք շփվել մարդկանց հետ: Դուք կարող եք համարվել քաղաքի լավագույն պրեզենտացիայի / ներկայացում? /վարպետ, սակայն եթե դուք չհանդիպեք բավարար թվով մարդկանց, ապա չեք հասնի ցանկալի հաջողության:
Կանոն 3. Հանդիպեք մեծ թվով մարդկանց հետ
Շատերը, որոնք աշխատում են ցանցային մարքեթինգում, միայն խոսում են իրենց բիզնեսի մասին: Նրանք գտնում են, որ դա ճիշտ է : Պետք է միշտ պատմել ձեր պատմությունը : Եթե դուք հետևեք այս երեք կանոններին, ապա կհասնեք հաջողության:
Կանոն 4. Օգտագործիր ոսկե միջինի կանոնը
Այս օրենքը կյանքի բոլոր ոլորտում հաջողության հասնելու համար է:
Եթե դուք կանգնեք փողոցում և հարցնեք անցորդներին . < Չե”ք ցանկանա միանալ իմ ցանցային ընկերությանը>: Դուք կստանաք արդյունք, համապատասխան միջին կանոնի: Հարյուրից մեկը կտա իր համաձայնությունը:
Բերենք մի օրինակ , երբ դուք վաճառում եք սպունգ ամաններ լվանալու համար: Դուք այցելում եք 10 բնակարան, որոնցից 7-ն են տանը լինում են, նրանցից 4-ն են լսում ձեզ և միայն երկուսն են գնում ձեր ապրանքը:
10:7:4:2
Պետք է ֆիքսեք ձեր արդյունքները: Այն կօգնի ձեզ չընկճվել և շարունակել աշխատանքը և հասնել հաջողության:
Կանոն 5. Բարելավի’ր քո միջին տվյալները
Միջին կանոնը աշխատում է միշտ: Ներկայացնենքն միջին կանոնը ցանցային մարքեթինգում:
Տիպային օրինակը ցանցային մարքեթինգում հետևյալն է .
10:6:3:1
Յուրաքանչյուր 10 հաճախորդից, որոնք ներկայացել են ձեր պրեզենտացիային, 6-ը կհամաձայվեն աշխատել ձեր ցանցային բիզնեսում: Աշխատանքը կսկսեն նրանցից միայն կեսը, և միայն մեկին կհաջողվի հասնել հաջողության: Այսինքն, եթե ուզում եք ունենալ մեկ հաջողության հասած խորհրդատու, ապա ձեր բիզնեսը պետք է ներկայացնեք 10 հոգու:
Իսկ այժմ գլխավոր հարցը, որքան ժամանակ ինձնից կպահանջվի որպեսզի իմ բիզնեսի մասին զրուցեմ 10 հոգու հետ: Այս հարցի պատասխանը տալիս է ձեր բիզնեսի զարգացման տեմպի մասին :
Ցանցային մարքեթինգում հաջողության բանալին է մոտիվացիան է հանդիսանում և լավ ընկերությունը: Դուք պետք է որքան հնարավոր է մեծ թվով մարդկանց հետ զրուցեք և որքան հնարավոր է դա անել այս տարում: Խնդիրը ոչ թե վաճառքն է, այլ ճիշտ պլանավորումը:
Ահա փոքրիկ պատմություն ցանցային մարքեթինգի մասին:

Մարիամ Նազարյան

comment